Selkokieli
Palvelut
Nauhalla on neljä isoa palvelua.
Kaikki ovat maksuttomia.
1. Apua työhön
Tule työtoimintaan.
Saat apua valmentajalta.
Opit uusia taitoja.
Tutustut uusiin ihmisiin.
Voit valita sinulle sopivan ryhmän.
Ryhmiä on monia
- Olohuone (yhdessä oleminen)
- Käsityö
- Kuvataide
- Bändi
- Talkkarit (pihatyö)
2. Kohtaamispaikat
Kohtaamispaikka on kuin olohuone.
Voit tulla kahville.
Voit lukea lehtiä.
Voit jutella muiden kanssa.
Toiminta on maksutonta.
Kolme kohtaamispaikkaa
- Callio – Vilusen kartano
- Mukana – Tampereen keskusta
3. Apua nuorille
Oletko alle 29-vuotias?
Tarvitsetko tukea?
Soita meille tai tule käymään.
Autamme:
- työn etsimisessä
- opiskelussa
- asumisessa
- raha-asioissa.
4. Asuminen
Nauhalla on tukiasuntoja Ylöjärvellä.
Asunnoissa on apua arkeen.
Saat tukea ammattilaiselta.