Tämä on selkokielinen versio. Teksti on lyhyttä ja selkeää.
Yleiskieli EN SV SELKO
Selkokieli

Kohtaamis­paikat

Tule kahville. Tapaa ihmisiä.
Toiminta on maksutonta.

Callio

Callio on kohtaamispaikka Kaukajärvellä.

Voit tulla kahville ja jutella.

Paikalla on Nauhan työntekijä.

Maanantai – perjantai:
klo 9–13
Osoite:
Riipuksen­katu 13, Tampere
Puhelin:
045 322 2053

Maksuton aamupala

Joka torstai klo 9–11.

Aamupala 50 ensimmäiselle.

Maksutonta kahvia ja ruokaa.

Mukana

Mukana on kohtaamispaikka keskustassa.

Mukanaan tulee ihmisiä eri maista.

Voit harjoitella suomen kieltä.

Voit pelata, lukea ja tehdä yhdessä.

Maanantai – perjantai:
klo 12–17
Osoite:
Hämeen­puisto 27, Tampere
Puhelin:
050 313 4128

Naisten ja lasten aamut

Joka torstai klo 10–12.

Mukanan tiloissa.

Tervetuloa rauhalliseen aamuun.

Lapset voivat leikkiä.

Kaikki aukioloajat