Selkokieli
Nauha auttaa sinua eteenpäin.
Nauha on yhdistys Tampereella.
Autamme ihmisiä työssä ja elämässä.
Toimimme vuodesta 1961.
Mistä haluat tietoa?
Valitse aihe. Klikkaa laatikkoa.
Tärkeä tieto
Maksuton aamupala
Tule aamupalalle joka torstai.
Aamupala on klo 9–11.
Paikka: Vilusen kartano, Riipuksenkatu 9, Tampere.
Aamupala on maksuton.
Et tarvitse ilmoittautua.
Naisten ja lasten aamut
Tule torstaisin Mukanaan.
Aika: klo 10–12.
Paikka: Rautatienkatu 17, Tampere.
Sopii kaikille naisille ja lapsille.
Mikä on Nauha?
Nauha on yhdistys.
Yhdistys auttaa ihmisiä Tampereella ja Ylöjärvellä.
Nauhalla on 12 toimipistettä.
Tampereella on neljä toimipistettä.
Lisäksi toimipisteitä on Ylöjärvellä.
Nauhalla työskentelee yli 100 ihmistä.
Mitä me teemme?
- Autamme työnhaussa.
- Tarjoamme työtoimintaa.
- Pidämme kohtaamispaikkoja.
- Autamme nuoria.
- Tarjoamme tukiasuntoja.
Kenelle Nauha on?
Nauha on kaikille ihmisille.
Voit tulla, jos:
- Etsit työtä.
- Haluat tavata ihmisiä.
- Tarvitset apua arkeen.
- Haluat oppia uutta.