Tämä on selkokielinen versio. Teksti on lyhyttä ja selkeää.
Yleiskieli EN SELKO
Selkokieli

Asuminen

Nauhakodit on Ylöjärvellä.
Saat apua arkeen.

Mikä on Nauhakodit?

Nauhakodit on tukiasunto.

Asut omassa asunnossa.

Saat apua arkeen.

Ammattilainen auttaa sinua.

Kenelle Nauhakodit on?

Nauhakodit sopii sinulle,

jos tarvitset apua arkeen.

Esimerkiksi:

  • ruoanlaitossa
  • kaupassa käymisessä
  • raha-asioissa
  • asioiden hoitamisessa.

Miten haen?

Tukiasuntoa haetaan hyvinvointialueen kautta.

  1. Soita hyvinvointialueen sosiaalityöhön.
  2. Kerro, että haluat tukiasunnon.
  3. Tapaa sosiaalityöntekijä.
  4. Sosiaalityöntekijä tekee päätöksen.

Voit myös soittaa suoraan yksikönjohtajalle.

Päivätoimintakeskus

Päivätoimintakeskus on avoinna:

maanantaista perjantaihin klo 9–13.

Osoite

Sinivainiontie 2
33470 Ylöjärvi

Yhteystiedot

Yksikönjohtaja Timo Järventausta

Puhelin: 0400 860 953

Sähköposti: timo.jarventausta@nauha.fi

Ohjaaja

Puhelin: 050 571 3813