Tämä on selkokielinen versio. Teksti on lyhyttä ja selkeää.
Yleiskieli EN SV SELKO
Selkokieli

Apua työhön

Etsitkö työtä?
Tule Nauhan työtoimintaan.

Mitä työ­toiminta on?

Työtoiminta on kuin työpaikka.

Tulet paikalle aamulla.

Teet erilaisia töitä yhdessä muiden kanssa.

Saat apua valmentajalta.

Kenelle työ­toiminta sopii?

Työtoiminta sopii sinulle, jos:

  • Olet ollut pitkään ilman työtä.
  • Haluat oppia uutta.
  • Haluat löytää oman alasi.
  • Tarvitset rytmiä päivääsi.

Mitä ryhmiä on?

Olohuone

Olohuone on rauhallinen ryhmä.

Opit olemaan muiden kanssa.

Saat tukea valmentajalta.

Käsityö

Teet käsitöitä kierrätysmateriaaleista.

Opit ompelemaan ja korjaamaan.

Kuvataide

Maalaat ja piirrät.

Et tarvitse aiempaa kokemusta.

Bändi

Soitat tai laulat.

Voit oppia uuden soittimen.

Talkkarit

Teet pihatöitä.

Liikut ulkona.

Opit huoltotöitä.

Miten tulen mukaan?

  1. Soita kunnan sosiaalipalveluun.
    Tampereella: 03 5656 4000.
  2. Tapaa sosiaalityöntekijä.
  3. Tulkaa Nauhalle yhdessä tai pyydä lähete.
  4. Aloita ryhmässä, joka sopii sinulle.

Ota yhteyttä

Soita: 045 322 2053

Avoinna arkisin klo 7.45–15.30.

Sähköposti: valmentajat@nauha.fi