Lahjoita
Voit tukea Nauhan toimintaa.
Pieni summa auttaa.
Mihin raha menee?
Lahjoituksesi auttaa.
Esimerkiksi:
- 20 euroa = aamupala 10 ihmiselle.
- 50 euroa = pelitarvikkeet kuukaudeksi.
- 100 euroa = ryhmän retki.
Miten lahjoitan?
Tee tilisiirto
Saaja: Nauha ry
Tilinumero:
FI77 4500 0010 1430 60
Y-tunnus: 0276697-4
Viesti: Tukimaksu
Tärkeää tietää
Nauhalla ei ole keräyslupaa.
Lahjoitus on vapaaehtoinen tukimaksu.
Testamenttilahjoitus
Voit antaa Nauhalle myös testamentin.
Testamentti on paperi.
Siinä kerrot, kenelle omaisuutesi menee, kun kuolet.
Voit antaa Nauhalle:
- rahaa
- asunnon
- esineitä.
Hyvä tietää
Verovapaus: Nauha ei maksa perintöveroa.
Koko lahjoitus tulee Nauhan toimintaan.
Miten teet testamentin?
Testamentti pitää tehdä oikein.
Käänny lakimiehen puoleen.
Lakimies auttaa sinua.
Lakimies tarkistaa, että testamentti on lain mukainen.
Tärkeää lakitietoa
Jos sinulla on lapsia, he saavat aina osan omaisuudestasi.
Tätä sanotaan lakiosaksi.
Loput voit antaa kenelle haluat.
Voit muuttaa testamenttia
Voit muuttaa testamenttia milloin vain.
Voit myös perua testamentin.
Kysy lisää
Mietitkö testamenttilahjoitusta Nauhalle?
Voit kysyä meiltä, miten lahjoituksesi käytettäisiin.
Yhteyshenkilö:
Juha Kallio, toiminnanjohtaja
Sähköposti: juha@nauha.fi
Tarvittavat tiedot testamenttiin
Saaja: Nauha ry
Y-tunnus: 0276697-4
Osoite:
Riipuksenkatu 9, 33710 Tampere