Tämä on selkokielinen versio. Teksti on lyhyttä ja selkeää.
Yleiskieli EN SV SELKO
Selkokieli

Saavutetta­vuus

Sivustomme on tehty kaikille.

Tämä on selkokielinen versio

Tällä sivulla on selkokielinen teksti.

Lauseet ovat lyhyitä.

Sanat ovat tuttuja.

Mitä sivustolla toimii hyvin?

  • Voit lukea näppäimistöllä.
  • Voit suurentaa tekstiä.
  • Voit kuunnella ruudunlukijalla.
  • Värit ovat selkeät.
  • Linkit ovat alleviivattuja.

Anna palautetta

Huomasitko ongelman?

Kerro meille.

Sähköposti: valmentajat@nauha.fi

Puhelin: 045 322 2053

Haluatko tehdä valituksen?

Voit ottaa yhteyttä viranomaiseen.

Etelä-Suomen aluehallintovirasto valvoo saavutettavuutta.

www.saavutettavuusvaatimukset.fi