Tämä on selkokielinen versio. Teksti on lyhyttä ja selkeää.
Yleiskieli EN SV SELKO
Selkokieli

Tietosuoja

Mitä Nauha tekee tiedoillasi?

Mitä tietoja keräämme?

Voimme kerätä:

  • nimesi
  • sähköpostiosoitteesi
  • puhelinnumerosi
  • viestisi sisällön.

Mihin tietoja käytetään?

  • Vastaamme viesteihisi.
  • Hoidamme palveluitamme.
  • Lakimme niin määrää.

Kuinka kauan säilytämme?

Säilytämme tietoja vain niin kauan,

kun niitä tarvitaan.

Sinun oikeutesi

Sinulla on oikeus:

  • tietää, mitä sinusta tiedämme
  • pyytää muutosta tietoihin
  • pyytää tietojen poistoa
  • tehdä valitus.

Ota yhteyttä

Lisätietoja:

valmentajat@nauha.fi